wtorek, 12 czerwca 2012

Cieszą się polacyy

Hej! Tu wasza Adzia818 sorki za przerwę ;D
Troszkę o starr i innych :) Sama z siebię to lubie star i nie uważam, żeby jej notki były głupie czy coś tylko może zdziwił mnie ten fak, że jeśli korzystasz z instrukcji które ona umieszcza na blogu to musisz jej obejrzeć film jeśli mi nie wieżycie to wejdźcie na jej bloga i na ten post:
http://moviestarplanet.tv/ i na post koniec tego dobrego.
Może źle odczytałam to co powiedziała ale dla mnie wydaje się to troszkę dziwne.

Jak wiecie jest euro i mam wam do pokazania mój strój na euro:

Może być? ;D Jutro zrobię posta o nowym konqu ;D
                                                                                                                                 Adzia818

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz